2011/09/28

A quick one.

Okejj, heeeejj! (: Har inte skrivit på några dagar, beror bara på att jag inte haft nån lust. Jävligt depp har man varit på sistone :( men kanske allt ordnar sig.. I hope so. Inget vidare speciellt har hänt de senaste dagarna. I måndags var jag och mina kompisar Johanna & Annica och shoppade och kul hade vi. Ser ju inte dom så ofta eftersom går i skola 50km härifrån. Men endå, köpte några nya tröjor och några par örhängen. Blev förälskad i ett par uttöjningsörhängen, fake såklart. För får inte töja örat för mamma.. jeijj. Men kommer jag endå göra nångång :D men bara en 3mm. Så ja, köpte dom :>

 och sen de här andra dagarna, igår och idag, har jag bara varit i skolan och suttit hemma. Idag har jag pluggat som fan, eftersom imrn har jag prov i Första Hjälp, ingår i utbildningen. Kommer ju inte kunna nåt.. okejj, nejjjee, de kommer gå bra (: Men nu ska jag inte skriva längre > off to the shower! C'ya!




Just nu lyssnar jag på Ozzyyyy! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti