2011/09/25

Weight loss.

Sitter här och funderar över allt. T.ex en sak är varför jag är här, känns som jag borde vara nån annanstans. Får låta hur dumt som helst. Det enda jag gjort idag är städat det lilla på rummet som var kvar, sovit (sov faktiskt ovanligt länge*), surfat på nätet och försökt få tag på folk. Men nej, typ inget lyckades. Nu sitter man här och tänker över "meningen med livet".. alltså man blir jävligt depp genom att sitta ensam hemma i mörkret och blääh.. lyssnar på sådan musik som bara får en att tänka på alla slags saker mycket noggrannare än tidigare.. blääööh. En sak jag också "kom på" idag: Jag tog fram en midjekjol, eller va man ska kalla den, som jag fick i julklapp förra året, och den var alldeles för stor! Det betyder att jag gått ca 5-8 kg ner från förra året :oo Herregud.

Bilden är från Google. Så ni vet.


*Gick och lade mig vid tolv. Vaknade mitt i natten, typ vid 3-4, av någon konstig anledning. Gick på datorn för att jag inte fick sömn längre. Samtidigt eller typ före smsade Joni. "Tuutko koneelle!", och så chattade jag med honom då till ca halv 9 på morgonen :> Tack för det Joni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti