2011/10/25

We have our own poptechnoband.

Jaajaajaa :) Haft en rolig dag idag : > Hade typ överenergi med Tekla den nästsista lektionen. RUBRIKEN^. Men men ! Fick underkänt i matteprovet... alltså fan, MED EN ENDA JÄVLA POÄNG !!!! Blev så jävla arg på mig själv : (( Har omtagning på torsdag.. blääääh. Hoppas jag klarar det.

Nu hela kvällen har  jag vaktat min lillasyster, Lisa-Marie. Fick henne precis att sova. FREE TIME. Så ligger i sängen just nu och tittar på tv "4D: Extrem viktminskning", alltså allvarligt är det ett ganska så otroligt program, det är en dokumentär med Chris Powell som hjälper överviktiga att bli smalare och hälsosammare på ett år, JÄVLIGT BRA! Ja just det, och så sitter jag vid datorn och chattar på msn, e på en finsk sida Kuvake, och på Fb och på Emocore : )) Men tråkar ihjäl mig ändå.

Men ska gå och lägga mig snart för det är väckning halv 6 imrn. GODNATT ! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti