2012/01/28

Whoops.

Märkte att jag suttit vid datorn nästan hela dagen idag, whooppidoo. Och fotat, redigerat och ja, whatever. Känns som om det vore söndag idag, och att det skulle vara i skolan imorgon. Men guess what, det är lördaaaag ! Och vad gör jag.. sitter hemma jeij ! Kanske det inte är så dåligt ändå, att sitta hemma alltså. Vara med familjen och så. Se nån film och äta något gott (: Det är faktiskt inte dåligt alls när man tänker efter. Och nu från en sak till en annan. Min blogg heter ju som sagt "Destination Anywhere", förhoppningsvis förstår alla vad det betyder mamamamaaamama :) Eller hur? Okej, vi säger så :) Varifrån kom namnet? Jo, de som vet bandet Def Leppard, JÄVLIGT BRA, så de har en låt som heter 'Demolition Man', och där kommer Destination Anywhere fram :> Och tyckte det passade riktigt bra för livets slut kan ju vara var som helst, eller kanske inte direkt  livets slut. Men någon saks slut kan vara var som helst. Om jag tar ett lite sorgligt exempel; Att mista en vän är den vänskapens destination då, och det kan vara anywhere. Eller ett annat exempel; Man reser bort utan att veta var (anywhere) målet är(destination). Jo okej, det är väl ganska så logiskt.. inget jag behöver förklara skilt ! Men nu ska jag ut på en liten kvällspromenad i kylan med vovven C:

Aaaaaaa just de, en bild jag tog idag, boomboomboom >

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti