2012/01/09

Experimenterar KA'BOOM.

Första skoldagen 2012 över ! Done ! Finito ! :) Nee men kul att se alla igen, började första timmen med att laga provet i Hälsokunskap, I guess att det for riktigt bra :) Just nu håller jag på att gå igenom PRECIS ALLA papper vi haft förra året. Ordnar dom fint i en mapp. Jaijjamensan, jag ordnar något :'D Imorgon har jag ledigt :) Eller egentligen inte men har bara 2 lektioner imorgon från morgonen så ser ingen idé i att åka alls. Sover istället och går till stan sedan och köpa födelsedagsgåva åt min kompis som fyller imrn >:) Hoppas han kommer gilla det jag hittar åt honom. Fast han gillar inte gåvor :D Han får lov att gilla det här nu då ! Sen ska jag göra en bokrecension inom modersmålet, ORKAR INTEEEE. Men har hela dagen på mig imorgon som sagt.. Ska snart färga håret..... drums please. Ska laga blonda slingor, får se hur det blir :)) Förhoppningsvis bra. HOPPAS JAG. VERKLIGEN. Eller så visar jag mig inte på några veckor, lallaalalallalal. Borde fortsätta med läxorna nuuuu. Blöäh. Bye.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti