2012/01/12

Fullt upp.

Steg upp på morgonen och såg omkring mig, TOTAL CHAOS i mitt rum. Herregud. Så nu vet jag vad som väntar mig där hemma.. Storstädning, läxor och provläsning ! A fantastic way to spend the day.. !
Sitter alltså just nu vid min dator i skolan. Hatar att komma en halvtimme tidigare till skolan alltid när vi får ha sovmorgon. Once again; Jävla busstidstabeller.
SÅ vad vi håller på med i skolan just nu. På lördag har After Eight Musikcafé 25årsjubileum boomboomboom ! Så vi håller på att göra en utställning till de, vad ska man säga, tavlor av gamla affisher på evenemang som ordnats här vid After Eight under de 25 åren. Det är ganska intressant att se hur saker och ting har utvecklats här. Japp, så det är väl det vi håller mest på med just nu :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti