2012/01/16

Mat, träning & good company.

Idag har det varit en ganska så händelserik dag. Hade ledigt från skolan idag, woho. Kommer ha ledigt varje måndag i den här perioden(Vi har 4 perioder om året), så 3 dagars veckosult blir det för mig. Vaknade idag klockan 11:23 för att min kompis Johanna ringde, och vi bestämde sedan oss för att mötas i centrum vid 14:00, så gjorde mig klar och for iväg den tiden då. Träffade Johanna och hennes syter Karoliina vid fikastället mitt i Karlebys köpcentrum Chydenia. Sen gick vi lite omkring i affärer och shoppade allt kul, sedan for vi till Royal Meals och åt, surprise surprise. Blev så glad när Karoliina tyckte att jag gått jätte mycket ner i vikt sedan hon såg mig sist, happy happy happy :> Så tack för det ! Sen kom Annica dit och vi for sedan därifrån till gymmet. Tyckte det var riktigt kul och vi gjorde antagligen bra ifrån oss ! Så tack Annica för att jag fick följa med :) Efter det träffade vi Johanna igen vid samma fikastället som tidigare :) Satt där en stund och fortsatte till H&M, köpte en tröja, en ring och ett hårband med fjädrar på därifrån ! Yees for once I found something. Sedan for vi via Anttila(ett annat mindre köpcentrum här) och till några klädaffärer där och sedan hämtade Johannas bror oss. När vi kom hem fick jag 2 hårfärgspaket av Johannas syster, 'Cherry Red'. Så tänkte att varför inte,kan ju färga genast. Så jag färgade ju då och tycker det här ser brunt ut, vill inte ha brunt hååår ! I want my red. Men får väl leva med det sålänge tills det går att färga igen. Och då ska jag minsann ha mina blonda slingor också ! Så just nu sitter jag och lyssnar på Axel Rudi Pell, väljer kläder tills imorgon och fixar håret på något sätt så att jag blir van med den här färgen :) Så säger godnatt åt er också nu för ska som sagt i tid till sängs ! Hyvää yötä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti