2012/01/21

Photoshoot+test.

Planering av ljuset.
Idag har det varit, once again, en kul dag :) Vi fick som uppgift första lektionen att testfota i ett skyltfönster, det var riktigt kul. Sedan har vi bara haft kombi(gymnasie)lektioner idag. Första kombilektionen var matematik, och vi hade ett förhör, dock blev jag nöjd med mina 11/15p. Andra lektionen hade vi provet i modersmål. Gick knappast så bra. Förhoppningsvis slapp jag troligen igen provet med några poäng ! Sedan den tredje och sista kombilektionen var finska. Vi fick ut finskaproven vi gjorde förra fredagen, och fick 71/80p, alltså en 9 ! Blev nog nöjd. + att vi fick veta kursvitsorden, och guess what ! Jag får en hel 10 i "betyget"! JAAAAA. Happyface.


Rosanna var modell !

Rosannaa! Om du läser det här så, this would be a good profilepicture !! :))

Me and Fatma.

Me and Daniela.

Just precis före jag skrattar, borde förklara minen.

Sen när skolan tog slut for jag till After Eight och satt där tills klockan 15:55, alltså slutade skolan redan 14:00. Men som tur fick jag besök dit också så behövde inte sitta där ensam hela tiden :))


Roope och Joni, seriösa som alltid.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti