2012/01/30

Spending time with my sister,

 Dagen har varit pretty great idag. Eller har haft bra stunder idag (: I skolan hade jag bara en lektion idag 14.30, men for till skolan redan 11:30, p.g.a busstidtabellerna. Jo, men fick tillbringa tid med kompisarna, som var awesome :) Talk through life, eller nått :) Just nu sitter jag och tittar på Barbie med min lillasyster. Jag ska lite berätta om henne. Hon heter Lisa-Marie Mirjam Rahikka, hon på bilderna, och hon är 5 år gammal. Alla säger att hon är precis lik mig ! Till personalitet och utseénde. Lite skrattretande eftersom jag inte tycker det alls :) Hon är en liten prinsessa med mycket energi inom sig, så social man bara kan vara :> Jaaaaaa, så hon har nu tagit över mitt rum med sina filmer, chips och godis. Därför jag sitter och bloggar :') Nee, men hon är underbar !<3 Love you sis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti