2012/01/17

Trött already.

Såhär kunde jag ha sett ut.. okej, kanske inte var så arg :'>
Höhö första skoldagen den här perioden var idag. DET ÄR FÖRST TISDAG IDAG, känns som torsdag eller nåt? Men dagen har varit rolig : > Håltimmarna idag var iaf awesome ! Höhö 8). Men ändå inte hänt så mycket idag. Jo jag gjorde bort mig.. eller ja.. typ. Vi hade sista lektionen, 14:30-15:45 MODERSMÅÅÅL, och jag som inte hade något att göra tänkte att jag skulle kunna smita hem därifrån för orkar inte sitta där och göra ingenting. Så läraren for iväg för att printa något, så tog chansen och for iväg men med min tur så kom läraren emot mig precis runt hörnet "OCH VART ÄR DU PÅ VÄG !" och jag bara NEEEEEEEEEEEEEJ, då var det bara att återvända till klassen.. buhu.








Här kommer också en bild på ringen jag köpte igååååår :) Bättre sent än aldrig. Vad gör jag just nu då. Söker efter någo coola frisyrer på Google, chattar med folk, editerar bilder, och försöker skriva när katten hoppar runt här och ska tränga sig i famnen hela tiden. JOBBIGT.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti