2012/01/13

WEEKEND.

Första skolveckan 2012 över, och nästa vecka har vi ny läseordning. Stör mig något otroligt att skulle haft hela måndagen ledig nästa period om det inte vore för en jävla obligatorisk gymnasielektion. Har en lektion på hela dagen och för det ska man till Jakobstad och tillbaka. Blääh säger jag. Annars idag då.. vet inte om det varit så speciellt. Hade finskaprov, som gick helt bra I guess(I hope). Måste börja ha kameran med mig till skolan så jag får mer bilder hit :) Vädret här idag har varit hemskt ! Snöstorm och jävligt kallt ! Wonderful. Tänker inte gå ut på lääääääääääääääänge om det ska se ut såhär :o Va ska jag göra i veckoslutet då? Idag tänkte jag bara ta det lugnt, försöka iaf, måste ju once again sitta barnvakt. Skulle vart en födelsedagsfest i Jakobstad idag, men kan inte fara dit pga att mamma arbetar och pappa är i Norge, och jag äger en lillasyster. Så Grattis Heidi härifrån ! :) Och sen när lilla Lisa-Marie har gått och lagt sig ska jag se på Final destination 5, för andra gången med brorsan, men det är en helt okej film :) Och imorgon är det som sagt HAPPY BIRTHDAY AFTER EIGHT 25 YEARS ! Så där ser man mig imrn 20:00-00:00 :)  Söndag blir väl bara läxläsning I gueeeeess. Vet intee :> Men jo ska försöka fota mera nu, Tschüss !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti