2013/06/18

A little bit more

Nyt on tullut Provinssi koettua! Ja oon todella tyytyväinen siihen reissuun ja niin ilonen että lähin sinne tänä vuonna. Uusia ihmisiä, hyvää musiikkia ja mahtavaa seuraa !
Nyt sitä ollaan takasin Kokkolassa ja niinkuin normaalistikkin niin täällä ei tapahdu yhtään mitään.. jeejee. Siks ois kiva päästä nyt johonki suuntaan tekemään jotai, joten tylsistyneet ottakaa yhteyttä.
Ainoa asia minkä oon tänään saanu tehdyksi on että menin veljen kans viemään tavaraa kirpparille, joten kokkolalaiset hei, kallentorin kirpputorille siitä ostamaan pois mun vaatteita jotta meitsi pääsee bailaamaan!
Ootan innolla juhannusta, koska sillon lähetään porukalla Kalajoelle. Toivottavasti sekin reissu onnistuu! Jos joku teistä on sinne menossa, ilmottakaa toki, ois kiva tietää mitä juhannussuunnitelmia muillakin on!
Sitten ens viikolla ois ROCK THE BEACH Helsingissä, sinne meno ei oo varmaa koska mammakulta ei oo vielä suostunu siihen mutta toivon niiiiiiin että sinne pääsis! Joten stadilaiset, ilmottakaa toki jos tahotte tulla moikkaamaan mua. Jos pääsen sinne nii siellä tulee vietettyä se 4-5 päivää! Ja uusii ihmisii on aina kiva nähä!


8 kommenttia:

  1. Saanko nuolla sun jalkapohjia?

    VastaaPoista
  2. hei apua, näin sut siellä provinssissa melko montakin kertaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oisit tullu jutteleen vaa:)! me taiettii nukkuu samas huoneeski!

      Poista
    2. joo, tajusin sen vasta hienosti myöhemmin.. lol
      ps tuun vielä raiskaamaan tätä postausta mun kommenteillani. hihi. mutta siis vaikka en oo stadilainen niin oon kyllä ens viikolla stadissa että vois olla jees koittaa näkyillä jos oot sinne mahdollisesti tulos !

      Poista
    3. haha!
      joo meikäki lähtee stadiin keskiviikkona ja sit rock the beach, joten vois khyl näkyillä siellä!

      Poista
    4. koitan vaikka löytää sut facebookista jostain jos sopii?

      Poista
    5. juuh senkus! Julia Rahikka, pitäis khyl helposti löytyy.

      Poista