2013/09/06

Mietteitä

Tuntuu inhottavalta. En tiedä yhtään mikä mua on vaivannu viime päivinä. En oo muuta tahtonu ku koulusta kotia, kömpiä peiton alle kaikelta piiloon ja nukkua päivän pois. Ja tää fiilis tulee ihan väärään aikaan. Maanantaina alkaa kirjotukset ekalla kokeella. Toivottakaa tälle huonolle oppilaalle onnea, sitä oikeesti tarviin. Tänäänkin on juuri sellainen päivä. Paremman tekemisen puutteessa, vietän pitkästä aikaa koti-illan sänkyni ja tyynyni kanssa. Ehkä se tekee ihan hyvää saada nukkua kunnolla kerrankin.

Tosin kun tässä makaa yksin kattoa tuijottaen tulee vain negatiivisia asioita mieleen. Pitäis hankkia positiivisempi asenne jostain. Kellään mitään tietoa mistä?

Kun mä mietin asiaa tarkemmin niin mun pitäis oikeesti olla kiitollinen kaikest mitä oon tähän asti kokenu, okeinoh, ei nyt tietenkään kaikesta. Mutta täs vaihees mun elämää asiat on aika hyvin. Melkein täydellistä.

Tällä hetkellä mulla on maailmasta tosi epärealistinen kuva. Enkä tiedä syytä siihenkään. Tällasta sekavaa tekstiä mun aivoissa liikkuu. Yhdestä ajatuksesta toiseen. Kaaosta. Tahdon vain nukkua. Nukkumaan siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti