2013/11/27

Keskiviikon mietteet

En nyt oo lähiaikoina keksiny niinkään paljon asioita mistä kirjottaa. Ei oo tapahtunut oikeen mitään.

On tuntunu siltä että maailma kaatuis. Mun ajatukset on niin sekasin just nyt etten mä enään tiedä mitä ajatella mistään. Oon aika eksysissä parhaillaan. Tahtoisin vaan kadota peittoni alle piiloon koko maailmalta.

Istun nyt omassa luokassani After Eightissä pitkästä aikaa. Teen jotain tehtäviä mitä ois pitäny tehä jonkun aikaa sitten. Lataan myös leffoja täällä ku en taaskaan voi käyttää nettiä kotona. Fiksusti oon taas käyttäny sitä. Olen liikaa koneella möhh. Tyhmä minä.

On alle kuukausi jouluun. Alkaa pikkuhiljaa sekin stressata. Tahtoisin mennä jouluostoksille mutta budjettini on 0€ tällä hetkellä. Rakastan joulua, ja rakastan joululahjojen hankkimista rakkaille! Paljon rakkautta edellisessä lauseessa. Tahtoisin joululomalla tehä jotain erikoista, lähteee jonnekkin kauas täältä. Oiskin sellaiseen varaa, oisin todella iloinen. Täytyy kohta vähän suunnitella uudenvuodenaattoakin, en tahdo viettää sitä taas Kokkolassa kun viime vuodesta on niin huonoja muistoja.. Tahtoisin vain ihanan muiston.

Illalla on sitten työvuoro After Eightissä, illan Culture Clubin ohjelma on laulua ja tanssia paikkallisesta musikaalista Riskzonista. Paikalliset tunnistaa kyllä sen! Joten sinne vaan kaikki tänään. Olo vähän paranee kun miettii että pääse sinne illalla. Siellä oleminen aina piristää.

Oon huomannut että mun on tosi vaikee pysyä positiivisena. Ajattelen kaiken negatiivisesti, ja tiedän että se vahingoittaa mua itseäni eniten.
Muistan kun ala-asteella sain stipendin siitä että olin luokan positiivisin ja iloisin henkilö. Nyt ei todellakaan voi sanoa samaa. En oikeastaan tiedä missä kaikki kaatui. Olen vaan todella muuttunut siitä ajasta, enkä mä oikeen tykkää siitä. Ehkä todellisuus iski ja kovaa.
Kun näen miten esimerkiksi pikkusiskoni, joka täyttää 7, suhtautuu maailman menoon, olen todella kateellinen. Voisinpa ajatella elämää samalla tavalla kun hän. Tällasina hetkinä toivoisin olevani pikku tyttö taas..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti