2013/11/12

Yksinäisyys

Hei vaan kaikille.

Arvatkaahan mitä, tämä tyttö onnistui juuri heräämään, ja kello on 22:53. Teen tässä ruokaa itselleni ja sitten on jo aika mennä takaisin nukkumaan. Miten aina onnistun nukkumaan koko päivän pois? Oisin saanut tehtyä tänään vaikka mitä jossen olisi nukahtanut kesken kaiken. Noh, huomenna sitten suursiivous täällä kotona ja illalla sitten töihin Musiikkikahvila After Eightiin. Huomenna on tosiaan Culture Club, joten paikalliset sinne!

Mun luokkakaveri oli linkannut videon facebookin joka kertoi yksinäisyydestä ja miten sosiaaliset mediat aiheuttaa sen, vaikka me itse luullaan että sosiaaliset mediat ovat helpompi tapa saada enemmän kavereita ja keskustella enemmän.
Itse tiedän että olen aika riippuvainen kun tulee Facebookkiin. Jossen pääse käymään siellä pitkään aikaan iskee pieni paniikki esim että "mitä jos joku on puhunut mulle.." . Se on aika kamalaa. Ja nyt kun pääsee helposti puhelimenkin kautta sinne niin kannan puhelinta AINA mukana. Ette tiedäkkään kuinka alaston olo mulla on jos puhelin on hukassa. Sillon on kyllä paniikki päällä.
Omasta mielestäni sosiaaliset mediat on kyllä helppo tapa tutustua ihmisiin, tai ihmisten yksityiskohtiin, tällä tarkoitan että netissä voi ruveta puhumaan jonkun kans ihan mistä vaan, ja ne voi kertoa itsestään mitä vaan, mutta jos tämä keskustelu tapahtuisi kasvokkain, ei saisi tietää niin paljon.
Itse koska olen todella ujo kun tulee mielipiteiden ja ideoiden jakaamiseen. Tai keskustelemaan niinkun kasvokkain jonkun kanssa. Olen sitä mieltä että sosiaaliset mediat ovat tietty auttanu mun sosiaalista pientä piiriä, en tuntisi tiettyjä ihmisiä jos näitä ei olisi olemassa.
Mikä on teidän mielipiteenne?

Ja katsokaa tämä video.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti