2013/12/03

Haircolor suggestions?

Nyt saa ihan vapaasti heittää mitä hiusväriä kokeilen seuraavaksi! Oon kyllä viihtyny liilassa mutta nyt musta on korkee aika taas vaihtaa johonkin muuhun kivaan väriin. Joten nyt ahkerasti kommentoimaan! Tässä samalla voisin vähän näyttää mun hiusvärihistoriaa kun kerran hiuksista puhutaan.

Olen siis oikeasti blondi, siis ihan platinablondi. Siitä mulla ei nyt tällä hetkellä ole kuvaa mutta hyvä vaan. Kärsin siitä tukasta koko yläasteen haha. Ja uskokaa pois, en sitten pitänyt siitä yhtään, mutta äiti ei antanut mun värjätä hiuksia. Häpesin niin päätäni siinä vaiheessa. Ala-asteella ei nyt tullu mietittyä hiuksia niin paljon, paitsi koulukuvauksissa. Mutta ylä-asteella oli tärkeetä näyttää hyvältä, ja siltä mä en todellakaan näyttänyt. Tunnen häpeää joka kerta kun mietin noita menneitä aikoja. Mutta näin se nyt vaan oli, eikä sitä voi muuttaa.

Kasilla päätin sitten värjätä hiukseni punaiseksi. Ihan vaan sen takia että kaikki oli niin rock sillon, ja päätin uskaltaa värjätä hiukseni normaalia rajummaksi(ainakin se sillon oli). Koska rock-tyyli oli kaikki mulle sillon joskus aikoinaan. Punainen on yksi lempiväreistäni, mitä mulla nyt on ollut hiuksissani, siks oonkin ollut punapää jo pariin otteeseen. Ja olen ollut punapää kauan myös, joten sen kaikista sävyistä on kuvia. Joskus laitoin mustia raitoja ja toisinaan oransseja, kokeilin blondeja raitoja kans mutta se ei oikeen toiminu. Mutta on kokeiltu! Joten tässä on nyt vanhoja sekä suht uusia kuvia punaisista hiuksistani!



Viime vuonna, tähän aikaan vuodesta, päätin kokeilla mustaa. Mua sinänsä pelotti värjätä mustaks koska en halunnut pitää mustaa loppuelämäni, mutta selvisihän se että helposti se lähtee haha. Hommasin mustat pidennykset ja olin uudestaan rakastunut hiuksiini. Puoli vuotta omistin mustat hiukset ja viihdyin niissä tosi hyvin, kunnes kuuma kesä tuli ja lähdettiin Berliiniin. Sillon pidennykset olivat pelkkää kärsimystä.


Kun palasin Suomeen värjäsin melko nopeasti punaiseen takaisin, vähän niinkuin kesätukaksi. Silloin päätin myös hommata sidecutin! En olis ikinä edes uskonut itsestäni että olisin uskaltanu ajaa toisen puolen päästäni kaljuksi, okei, ei se niin paljon ollut mutta pakko myöntää että rohkea veto oli kyllä.



Kyllästyin punaiseen tänä syksynä, mietin että ehkä mulla on ollut punaiset vähän liian kauan jo, ja päätin kokeilla jotain ihan uutta, mitä en koskaan pari vuotta sitten olis kokeillu. Liilaa. Mulla oli vaikeuksia päättää liilan ja pinkin välillä, mutta ehkä se liila kuitenkin oli mulle luontevampi. Jälleen kerran rakastuin hiuksiini.



Jotka nyt parhaillaankin pitäis olla liilat, mutta arvatkaapa mitä, eivät ole haha. Pääni on kuin synkkä sateenkaari, latvat ovat suurimmaksi osaksi tumman turkoosit/vihreät, ja sitten ylöspäin muuttuu liilaksi ja sitten vaaleanpunaisiksi. Mikä yhdistelmä. En vihaa näitä hiuksia kylläkään, tosin blondi juurikasvuni on tulossa esiintäytymään jälleen mutta en tahtoisi nyt päästää sitä yhtään pidemmälle.

Joten siksi tarvitsen TEIDÄN apuanne! Kertokaa mitä hiuksilleni teen? Onko teillä jotain väriä mitä teidän on ollut aivan pakko kokeilla? Kivoja ja jänniä ehdotuksia kiitos!

5 kommenttia:

  1. kokeile sinistä :D siis aivan sellasta sähkönsinistä. Tai sitten ihan vaaleensinistä/vaaleenlilaa. Tai jos et haluu noin radikaalia nii esim ruskee tukka jossa latvoissa joku shokkiväri.

    VastaaPoista
  2. Haaleen lila, sitten latvoissa olisi tummanlila liukuvärjäys :)

    VastaaPoista
  3. Sininen tai turkoosi vois olla aika jees tai sit vaikka musta jossa ois jotain sähäkkää shokkiväriä!

    VastaaPoista
  4. Sininen tai joku sellanen, pinkkiki vois olla kiva nois sun hiuksis :)

    VastaaPoista
  5. Sinine ois kyl ihan huippu!

    VastaaPoista