2014/01/13

Hiusongelmia taas?!?!

Nojooh hei vaan kaikille.

Päätin nyt tällain sponttaanisesti että huomenna mä värjään hiukset, mutta ei oo nyt mitään väriä mitä oon miettiny paitsi ihan perus mustaa?! Normi kaupasta ei oikeen löydy kovin räikeitä värejä mutta onko teillä silti jotain ehdotuksia tai mielipiteitä? Olen niin älyttömän avuton tällaisissa asioissa. Mietin että vois kokeilla vaaleenpunasta.. mutta oon tosi epävarma. Tahtoisin kahta väriä kylläkin, enkä tiiä sopisinko edes enään vaaleisiin hiuksiin. ÄÄÄH. Tällaset ajatukset saa mut sekoamaan. Kai kaupassa jotain tarttuupi käteen apuva.

Pitäis nukkua, voih minä ja mun uniongelmat. Taas niin sekasin unirytmi että ei huhuh. Huomenna kouluun jaaa jajajajaj emmä edes tiiä mitä kirjottaa. Te ette edes voi tajuta kuinka levoton olo mulla on apuaaa. Ehkä jos vaan sammuttaisin koneen ja pakottaisin itseni untenmaille.. ehkä ihan hyvä suunnitelma?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti