2014/01/28

Höpöttelyä


Huomenna pääsen pitkästä aikaa kotia Kokkolaan käymään, pääsyynä se että täytyy olla pikkusiskolle vahtina kun vanhemmat on pois. Mutta siitä tulee tosi kivaa varmaan! Saan nähdä ihanan hauvelini ja kattini, kaipaan vähän lemmikin rakkautta.

Ärsyttää kun täällä mun kämpässä ei saa olla kotieläimiä :< Tarvitsen seuraa tänne! Se on jo todettu että sekoan tänne jos oon yksin jatkuvasti. Tänäänkin oon huomannu että oon puhunu toooosi paljon itsekseni tänään, kaupassakin kun kävin nii mumisin jotain niinkun epätietosesti haha.. noloa. Toivottavasti kukaan ei kuullut sitä.

Nyt tää ilta menee Supernaturalin ja puuron parissa, mahtava yhdistelmä, eikö? Musta ainakin koska puuro on parasta. Olin tosin päättäny että tänään aikasin nukkumaan mutta kello lyöpi kohta kaksitoista. Eikä vielä edes väsytä, missä on vika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti