2014/01/13

Hyvät fiilikset

OHOHOHOHO. Tänään mulla on hyvä fiilis, ehkä käyn vähän ylikierroksilla kun vaan tuli nukuttua sen kaks tuntia viime yönä. Mulla tosiaan on tapana ottaa päikkärit, mutta tänään päätin jättää ne kokonaan pois.

Koulu meni yhtä hitaasti kun aina, ja siellä se väsy vasta näkykin. Noh koulun jälkeen marssittiin Teklan kanssa kauppaan ostoksille, meni taas kivasti se 30€ hiusväreihin ja ruokaan höhö. En osta mitään pitkään aikaan tän jälkeen.

Mutta niin sen jälkeen Annica soitti ja mentiin salille pitkästä aikaa, siellä tulee aina yhtä hyvä fiilis, ja tänään olin tosi innoissaan kans, mikä oli tosi yllättävää. Nyt kunto kuntoon hehe, tosi fiksu lause oli jee.

Noh äsken pääsin salilta kotiin ja nyt värjäilen mun hiuksia, apua, ostin sen pinkahtavan värin. Kohta sekin päähän höhö. Tässä samalla on ruuanlaitto menossa, pitkästä aikaa pinaattikeittoa ja kananmunaa. En oikeesti tunne ketään, paitsi mummoni, joka tykkäis siitä. Haha sekin oli pakko jakaa kanssanne.

Nojoo mutta nyt takaisin värjäilyyn ja syömiseen höhö. Hyvää päivän jatkoa vaan teille!

6 kommenttia:

  1. Ah sulla on ihana blogi :3

    VastaaPoista
  2. Oo siisti blogi! Oot kaunis ja värit näyttää sulla ihanalta! Punanen ja mustahuulipuna huulissasi, miten mahtavat. Ihana tyyli sinulla.

    Mäkin haluaisin käydä salilla ja värjäillä hiuksia ja syödä pinaattikeittoa :)! Mä tykkään mummos lisäksi :)

    VastaaPoista
  3. Olet niin kaunis ;_; Taisin vähän ihastua

    VastaaPoista