2014/01/23

Innostusta ja perhosia vatsassa

Kello on taas ihan liikaa. Enkä oo saanu tänään tehtyä kaikkea mitä piti.. yh. Miten kämpän siivoomiseen voi mennä kolme päivää. Huomaako musta että oon vähän laiska. Noh, voin syyttää sitä että käyn ihan jokasen kaapin ja laatikon läpi, siks voipi kestää kolme päivää. Huomenna viimeinen siivouspäivä siis, sitten yritän olla sotkematta sen jälkeen. Voisin tehdä teille sen mun kämpän esittely-videon jos haluatte? Saisitte nähdä pienen kotini.

Huomenna taas aamusta kouluun ja täytyy myös osallistua sellaseen yo-kirjotuksiin valmistavaan luentoon.. jossa oon käyny jo kerran viime syksynä. YHH. Pakollista se on. En jaksaisi istua siellä kuuntelemassa. Noh pakko kai se on kestää.

Voisin katsoa pari Shameless-jaksoa vielä(oon ihan koukussa siihen sarjaan), syödä iltapalaa(yöpalaa?) ja mennä sen jälkeen peiton alle ja toivoa että herään huomenna ajoissa. Tekee mieli jugurttia.. eikä mulla sitä ole. TOINEN YHH.

Pitää vielä kommentoida sitä että oon todella tyytyväinen hiuksiini pitkästä aikaa. Paitsi että ne on ehkä vähän kuluneet kaiken värjäilyn jälkeen. Siks aattelinki kokeilla pestä hiukseni kananmunalla.. tekee kuulemma hyvää? Jossei muuta tekemistä ole huomenna illalla niin se on suunnitelmani.

Ja huuuii kolmen päivän päästä mulla on valokuvanäyttely, APUA. Jännittää ihan hirveesti. Ja ylihuomenna pääsen hakemaan valmiit taulut Forsbergin kirjapainomosta, TOINEN APUA. Jänskättääää tosi paljon.

Ootan innolla viikonloppua kyllä. Perjantaina viettämään mun kaverin synttäreitä, ja sillon tulee luultavasti olemaan huiput bileet. Pitkästä aikaa päässy vähän bilettämään joten siitä tulee varmaan tosi hauskaa! Ja lauantaina pitäis sit herätä suht aikasin(krapulassa) ja lähteä Musiikkikahvilaan järjestelemään illan näyttelyä. Jippiiee. Sunnuntai menee sit varmaan nukkuessa ohi.

Mutta nyt olen kyllä höpöttänyt ihan tarpeeksi haha. Nyt toteuttamaan suunnitelmani! Hyvää yön jatkoa kaikille valvojille!


2 kommenttia:

  1. nää sun gif-kuvat on aina niiiin hirveen sulosia! :::) ja dat villapaita (Y)

    VastaaPoista