2014/01/07

Kun nukkumatti ei tuu käymään

Mulla oli mitä oudoin yö. Mutta jos otetaan "tarina" alusta asti niin heräsin tosiaan vähän ennen viittä päivällä, voitte varmaan kuvitella että mikään aikanen nukkumaanmeno ollut mulle mahollisuus. Noh siinä alotin tosiaan tuohon terveystiedon kokeeseen opiskelun johon meni yhteensä sinä iltana joku 6 tuntia, voin luvata, en oo koskaan lukenu mihinkään kokeeseen noin kauan, toivon mukaan se kannatti. Noh puol kahdelta yöllä rupesin tekemään itselleni ruokaa ja päätin että kolmelta tämä tyttö yrittää nukkua, noh.. menikö niinkään. Istuin koneen ääressä noin puoli neljään asti, en edes huomannu ajan menevän noin nopeasti. Kun näin mitä kello tosiaan jo oli kiiruhdin peiton alle.

En edes tiedä kuinka kauan vain makoilin siinä tuijottamassa kattoa ja miettimässä mun mysteeristä elämää, en siis uskaltanut edes katsoa kelloa enään. Herätys oli 7:15, olisin ollut liian järkyttynyt jos olisin tiennyt mitä kello tosiaan oli. Noh, suljin silmät ja te tiiätte sen tunteen kun silmänne rupeavat väsymään, ajatus vähän niinkuin pätkii ja tiedät että nukahdat kohta. Mulla oli juuri se tunne mutta en nukahtanut koskaan! Olin puoliunessa tai juuri siinä vaiheessa kun silmät ei enään suostu aukeamaan mutta en koskaan vaipunut syvään uneen, tiesin kokoajan mitä ympärilläni tapahtuu ja en vain pystynyt olla liikkumatta ja rauhoittumaan. En tiedä mikä mulla oli.

Kun herätyskello herätti 7:15 niin olin näköjään nukahtanut koska heräsin paniikkiin siitä että rakas ei ollut vieressä. Hätääntyneenä mietin että missä ihmeessä hän on. Noh, kesti hetki tajuta että eihän se edes ollut vieressäni sinä yönä. On se nyt kummaa miten nukkuminen voi sekottaa pään.

Nousin sitten sängystä puoliunisena ja menin suihkuun. Nopea meikki, hiustenlaitto ja pikasesti kokeen materiaalin läpikäyminen. Sitten rupesinkin kävelemään koulua päin perhoset vatsassa, en oikeasti kestä jos en onnistu hyvin tässä kokeessa, kun kerrankin panostin lukemiseen kunnolla.

Astuin luokkaan, istahdin paikalleni ja sain kokeen eteeni. Ja arvatkaa mikä ensimmäinen ajatukseni oli.. "MÄ OSAAN TÄN!" En oo pitkään aikaan ollut niin varma tällasesta, paitsi nyt suomenkielen kokeissa, mutta se on asia erikseen. Kirjoitin koetta tyytyväisenä sen 1,5 tuntia. Ja se meni pirun hyvin! Ainakin omasta mielestäni, toivon vaan että opettajakin on sitä mieltä. Huhuhuhuh. Tahdon tietäää.

Nyt siis istun kotona jo, ja ei ole enään tekemistä tänään. Niin aattelin mennä tästä nyt saamaan tarvitsemaani unta. Halusin vain jakaa tämän kanssanne koska olen niin iloinen höhö. Harvoin koulu ilastuttaa näin paljon.

2 kommenttia: