2014/01/27

Pop up Vernissage ~ näyttely 25.1

Tosiaan te jotka seuraatte mun blogia tietää että viime lauantaina mulla oli mun ensimmäinen valokuvanäyttely. Tosin tää tapahtuma ei ollut vaan mun työn esittelyyn, vaan myös 4 mun luokkalaista esitteli töitään. Ilta oli tosi kiva ja jännitti ihan hirveesti.

Perhe ja sukulaisia tuli Kokkolasta katsomaan ja se oli varmaan niinkun illan paras asia, et sain näyttää heille mitä oikein olin touhunnut viimeisen kuukauden aikana. Mun teema oli vähän erikoinen(tulette näkemään sen kohta), ja pakko myöntää että pelkäsin vaarini reaktiota, mutta se tykkäs! Tai ainakin sain sen käsityksen. Näyttelyn loputtua mummukin kuiskas mulle että työni oli paras kaikista siellä haha. Ihana. Sinä hetkenä tunsin ylpeyttä itsestäni ja olen tyytyväinen mun työhön.

Joten tässä se nyt on. Huomenna tulen laittamaan postauksen alkuperäsistä kuvista mutta nyt näette minkälaiselta kaikki näytti lauantaina!

Luokkalaiseni Tekla oli tehnyt todella tunteellisen videon! Se oli ihan sairaan hyvä.
Luokkalaiseni Sanny oli myös tehnyt lopputyökseen valokuvanäyttelyn jonka teemana oli ihmisten ruuminosat johon he eivät olleet tyytyväisiä. Minusta tämä oli huikean hienoa!


Ja nämä viimeiset taulut on siis mun kuvaamat ja tekemät! Huomenna siis saatte nähdä paremman laatuisia kuvia niistä mutta tältä ne siellä näytti. Mitä mieltä olette?

2 kommenttia:

  1. Todella mielenkiintoinen sarja kuvia. Pidän ideasta todella paljon mutta omaan silmään ehkä maku asia, tuntuu että eläinten päät ovat kovin isoja! Ihailtavaa kyllä ja onnittelut tästä näyttelyn avauksesta : ) Toivottavasti saatte myös myytyä töitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ne piti tehdä aika isoiksi jotta ne peittäisi mallien hiukset, ja toinen syy kokoon on että halusin vähän huumoria kehiin myös :> ja parit onkin myyty jo! Kiitos sanoistasi:)!

      Poista