2014/01/12

Tänne mä karkaan todellisuudelta

Nyt tulee pieni tv-sarja-postaus. Jos jollaki sattuis olemaan vaikka sellainen ongelma että tahtoisi ruveta katsomaan uutta sarjaa mutta ei tiedä mitä katsoisi. Tässä tulee vähän ehdotuksia.

Ite katon sarjoja tooosi paljon, suurin syy siihen on etten omista tvtä. Oishan sellanen ihan kiva mutta kun katsoo mun pankkitilin saldoa niin krhm, niin se ei ole kovin iso mahollisuus tällaselle köyhälle opiskelijalle.

Mutta anyway, katon siis paljon sarjoja koneelta. Mulla on varmaan joku 3-4 eri sivua mistä voi löytää vaikka mitä kivaa katsottavaa! Oon nyt viime aikoina löytäny tosi paljon uusia sarjoja.

Mutta tässä on teille lista mun lempisarjoista, ne ei tuu misssään järjestyksessä mutta jos teitä kiinnostaa niin käykää tottakai tsekkaamassa!

1. Supernatural
Mua on aina kiinnostanut yliluonnolliset asiat, ja tämä sarja on huippu vaikka nyt onkin jo yhdeksäs kausi menossa. Monet seuraa tätä sarjaa sen komeiden näyttelijöiden takia haha, mutta se nyt ei ole minun syyni tähän. Sarja on tosi monipuolinen, kauhua, huumoria, siinä on kaikkea!
Jos rupeatte katsomaan tätä sarjaa niin katsokaa ekasta tuotantokaudesta lähtien koska muuten teille ehkä jää jotain luukkuja mistä te ette tajua mitään hihi.

2. Revolution
Tää sarja on tosi jännä. Meidän ajassa kaikki sähköt koko maapallolta katoaa ilman mitään syytä, sarja kertoo ajasta joka on 15 vuotta tämän jälkeen. Todella kiinnostavaa ja jäätte ehdottomasti koukkuun jos olette vähänkään kun minä. Suosittelen kyllä!

3.Under the Dome
Stephen Kingin kirjasta tehty. Tätä sarjaa oon vasta alkanu kattoon mutta oon jo ihan koukussa. Tiiättekö Simpsoneissa sen jakson kun Springfieldin kaupungin päälle laitetaan jonkun lainen "kupu"? Noh, tässä sarjassa sellainen(the Dome) laitetaan kylän päälle, ja siitä ei pääse läpi, ei edes äänet. Kaupunkilaiset ovat peloissaan ja yksitellen he sekoavat siellä. En osaa oikeen enempää selittää kun olen vasta kuudennessa jaksossa hehe. Mutta tsekatkaa tää! 

4.Dracula
Tosiaan mainitsin jo mun ihastuksesta yliluonnollisuuteen. Tää sarja kertoo siis itse Draculasta joka herätetään henkiin, perustuu Englantiin ja ei todellakaan nykyaikaan. Hän yrittää löytää keinoa selvitä päivänvalossa ja on rakastunut avustajansa kihlattuun. Jännääää höhö.

5.Sleepy Hollow
Mulla kesti ihan älyttömän kauan ennen kun rupesin katsomaan tätä sarjaa, näin tuon kansikuvan jatkuvasti mutta en huomioinut sitä niinkään paljon. Noh yhtenä päivänä painoin sitä ja jäinkin sarjaan koukkuun. Yliluonnollisuutta taas. Kertoo siitä kun mies herää kuolleesta meidän aikaan, alkaa selvittää kuinka kaikki nykyajassa toimii ja poliisin kanssa rupeaa selvittämään outoja murhia ja yliluonnollisia asioita kuten the headless horseman ja sandman. 


6.Sons of Anarchy
Ahh SOA, tosi kiva sarja tai sillai jännittävä. Moottoripyöräjengin elämästä kertova, aseita, huumeita, murhia ja kaikkea tuollaista. En tiedä oikeen mitä muuta sanoa, huippu sarja!

7.Da Vinci's Demons
Siiiiiis tää sarja! Ei huhhuh, kuuluu ehdottomasti lemppareihin. Tykkään sarjoista jotka ovat perustuneet menneeseen aikaan. Tää sarja kertoo Leonardo Da Vincin nuoruudesta ja hänen hulluista ajatuksistaan ja keksinnöistään. Todella hurmaava, mystinen ja raaka sarja! Odotan niin tokaa kautta, tulisi jo! Niin kiinnostavaaaa.

Sitten seuraan toki vähän komediasarjojakin mutta ne ei oo yhtä kiinnostavia, How I Met Your Mother, That 70's Show, Awkward, Shameless ja sen sellasta! Toivottavasti piditte näistä ehdotuksista puss.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti