2014/02/22

Hiihtoloman alku



Heimoi kaikille. Oon tänään ollut yllättävän pirtee ja on ollut sillai hyvä fiilis koko päivän!! En mä tiedä, jotenkin tosi ylisosiaalinen olo haha. En kyllä oo saanut mitään ihmeellistä aikaseks. Mutta ihan rentoa pitää tällanenkin päivä kun ei tarvii tehdä mitään.

Plus että hiihtoloma on alkanut. I-H-A-N-A-A. Saa nukkua pitkään ja ottaa vaan rennosti. Tahtoisin tosiaan lähtee jonnekkin myös. En mä nyt viikkoa oo täällä tekemättä yhtään mitään. Minne vois lähtee? Oon harkinnu Tamperetta tai Vaasaa, mutta mistä mä fyffet hankin. Aina sama ongelma kun tahtoisi lähteä jonnekkin. Kaitpa mä sitten istun kämpillä. Vois ehkä siivoo? Mahtava hiihtoloma tosiaan.

Musta tuntuu että oon ainoo koko Suomessa joka ei seuraa jääkiekkoa tällä hetkellä, koska saan tosiaan kaikki pelit ja tulokset ihan näin niinku vain facebookia avaamalla. Kaikki postaa samasta asiasta. Ai kappas vain, Suomi voitti pronssia. Eli Ihanaa, leijonat ihanaa, vai mitä? Huomatkaa sarkasmi. En mitenkään nyt pilkkaa jääkiekkoa tai leijonia mutta mua ei vaan vois kiinnostaa vähempää. En ole urheiluihminen.

Hi everyone. Today I've been suprisingly zippy and I've had a good feeling about this day! Idk, somehow I feel too social haha. I haven't done anything today really, but how chill isn't that, I haven't had to do anything today, just been relaxing. And now the holidays have started, L-O-V-E-L-Y. I can sleep as long as I like, but I would wanna go somewhere also, I don't wanna be at home for 9 days doing nothing. Where could I go? I can't afford anything haha. Maybe I should just stay home and like.. clean or something? Awesomeness haha. 
I feel like I'm the only one in Finland who doesn't watch the Olympics hockeygames atm, I get all the information of the games and results by just opening facebook. Everyone is posting about it. Oh, Finland won bronze. I'm not against ice hocket but I'm just not interested at all. I'm not a sportsfan.

10 kommenttia:

  1. Jee et (en :-)) oo ainoo joka ei seuraa jääkiekkoa tai ylipäänsä urheilua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha hienoa tietää ettei ole ainoa!

      Poista
  2. äääääää oot niin kaunis!:3333

    yoloswagninjaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Et todella ole ainoa jota ei urheilu kiinnosta! Koko ajan vain "Nyt Suomi voittamaan prkl" täynnä Face

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tosi ärsyttävää kun kaikki postaa ihan samasta asiasta huhhuh

      Poista
  4. Ei kiinnosta jääkiekko yhtään ja muutenkin tuntuu menevän vähän yli suomalaisilta se. Futis siistimpää ja FF Jaro :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ei mua kyllä pahemmin kiinnosta futiskaan!

      Poista
  5. ärsyttää kans todella paljon se kuinka joka puolella on asiaa tosta lätkästä ja leijonista ja argh D:

    VastaaPoista