2014/02/18

Onnellisuus


Te jotka ootte seurannu tätä blogia jo jonkun aikaa tietää varmaan että mietin aika paljon kaikkea haha, mutta toisaalta kuka ei miettis. Nojoo mutta kuitenkin, mulle tuli tänään sellanen älynväläys, tai noh ei ehkä ihan sellanen mutta en keksiny sille muuta nimeä. Tajusin tänään kuinka onnekas mä oikeasti olen, ja kuinka onnellinen olen. Mä tiedän että olen aika negatiivinen ihminen, ajattelen kaiken aina negatiivisesti ensin. Suurin syy siihen on että en aina uskalla uskoa hyvään tai positiiviseen vaihtoehtoon. En nyt osaa mitenkään selittää tätä sillain järkevästi, pointtini tässä nyt vaan on että en ole maailman positiivisen ihminen, ja mun negatiivisuus usein "piilottaa" multa elämäni iloisemmat asiat.

Mutta nyt kun mietin oon oikeasti aika onnekas, en tahdo kuulostaa kerskuvalta tai leijuvalta, tahdon vaan todeta asian teidän "kuullen". Mulla on ihana perhe, saan herätä rakkaani vierestä, mulla on mahtavat ystävät ja nyt parhaillaan tosi kiva työpaikka. Itken tosin aika usein, myönnän tän nyt näin täällä, nojoo mutta kuitenkin. Syy itkuun on yleensä tuntematon tai suru, mutta tänään asia ei ollut niin, tänään se johtui onnellisuudesta ja ilosta. En oo varmaan koskaan ennen kokenut tätä. Mulla on tällä hetkellä kaikki mitä tarviin elämässäni jotta oisin onnellinen. Tietysti asiat voi aina mennä parempaan suuntaan mutta nyt en tahdo miettiä sellaista, tahdon nauttia nykyhetkestä ja elää täysillä.

Siirryn nyt tällain vähän "vakavammasta" aiheesta mun arkeen, eli tähän päivään. Noh tänään mulla oli iltavuoro töissä, pääsin vähän aikaa sitten kotiin sieltä. Olen tehnyt mainoksia ja pääsin kuvaamaan yhtä häämusiikki-konserttia, joka oli ihan erikoinen. Sitten ilouutinen, tänään päätin että maanantaina tuun tilaamaan Weekend Festivaaliin-lipun! Jeee, sinne taas tänä vuonna! Olen niin innoissani, odotan sitä niin! Vuoden parhaat bileet, suosittelen lämpimästi.

1 kommentti: