2014/02/09

Viikonloppua

Vihdoinkin tää leffa löytyi netistä, oon jo kauan oottanu että saan nähä tämän uusimman Hobbitin! Joten tässähän tää sunnuntai menee!
Voisin kertoa vähän viikonlopusta! Perjantaina alkoi yo-kirjotukset taas, jännittää ihan kamalasti tulokset, oli siis äikän, eli ruotsin, koe nyt ensimmäisenä. Ylihuomenna koe suomenkielessä. Huhuhuh. Jänskättää, uskon että tuo äikkä ei mennyt kovinkaan hyvin mutta ei voi muuta kun toivoa parasta.

Sitten koulun jälkeen menin mun luokassa pikasesti käymään. Siitä kotiin siistiytymään ja sitten tulikin jo kiire. Hain Jonin ja lähdettiin Kokkolaan. Mamma oli varannut meille keilaushallista radat joten se oli meidän päämäärä. Ja se oli tosi hauskaa! Vaikka oonkin aika huono häviäjä, rakas nimittäin voitti möhh. Mutta nojoo, mulla oli hauskaa kuitenkin! Mentiin sitten jälkeenpäin Raxiin syömään ja sen jälkeen mun porukoilla käymään!

Lauantaina sitten vaan nukuin koko päivän pois. Illalla rakas tuli meille ja se oli ihan mukavan rauhallinen ilta leffoja kattellessa, tosin olin vieläkin illalla niin poikki että nukahdin melkein viimeisen leffan eteen, mutta pysyin sen verran hereillä. Mun oli näköjään hyvä nukahtaa heti kun kone sammui haha.

Sitten sunnuntai. Tää päivä on menny tosi hitaasti, kello on vasta 19 ja nukahan pystyyn. Jaksoin kuitenkin kauppaan ostamaan jotai hyvää ja nyt istun pyjamissa koneen ääressä kattomassa The Hobbit: Desolation of Smaug, ihan rentoa! Toivottavasti teilläkin on ollut huippu viikonloppu! Ainakin mulla on ollut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti