2014/02/21

What do I wanna do with my life

Se on jännä se hetki kun sitä oikeesti tajuaa missä elämänvaiheessa mennään. Iskee paniikki.

Kohta on hakujen aika, siis jatko-koulutuksiin ja tuollaisiin. Ja mä en tiedä.. mä en tiedä mihin mä haluan hakea. Mikä mä haluun olla vanhempana. Mua pelottaa. Pelottaa ajatella tulevaisuutta kun mulla ei oo minkäänlaista suunnitelmaa kesän jälkeen. Mitä mä teen? Mikä ois paras vaihtoehto?

Luen tässä parhaillaan ARCADAN-lehteä, Arcada on siis koulu Helsingissä. Haen sinne aivan varmasti, mutta silti ajatus pelottaa. Mua pelottaa se että kun mulla on just nyt asiat ihan tarpeeks hyvin, mitä jos kaikki menee pilalle jos teen väärän valinnan..? En tahdo muuttaa mitään nyt, nyt on hyvä.

Tyypillistä että nyt kun kaikki kerrankin on hyvin niin pitää mennä muuttamaan asioita. Tosin oon kyllä miettiny että välivuosi olis kiva, vois muuttaa täältä pois, hakea töitä jostain ihan toisesta kaupungista ja vaan niinku olla. Ois sillonkin aikaa miettiä mitä mä oikeen elämältäni haluan..

Pikkutyttönä unelmani oli että joku päivä asuisin maalla jossain, pari-kolme lasta ja monia eri eläimiä. Kotiäitinä oleminen oli mun unelma haha. Nyt mulla ei oikeen ole enään unelmaa.. tai no on pieni sellainen, ei ehkä unelma mutta toive, mutta sen pidän omana tietonani vielä tässä vaiheessa.

Siis oikeesti ihmiset, olen kauhuissani.

The moment when you realize what's going on in your life is so weird.. PANIC. Soon it'll be time to start looking for a new school, and I have no idea where I wanna go. What do I wanna be when I'm older. I'm scared. I'm scared of thinkin about the future when I have no plans after the summer holidays. What do I do? What would be the best choice? I'm actually reading a school called Arcada's magazine of their educations, it's in Helsinki, so far away. I'm gonna apply for one of their educations but the thought of that is scaring me. I'm scared of what will happen if I do the wrong choice, I mean, everything in my life is good now, and I'm afraid of change. I don't wanna change anything now, now is good. I've been thinking of taking a year off studying, just move away, find a job and think about what I really wanna do with my life. When I was little I dreamed of living at a farm, with a lot of kids and animals, my dream was to be a mom haha. Now my dreams are kinda gone, I only have one wish, but it's a secret for now. Like seriously people, I'm terrified.

1 kommentti:

  1. Mä oon ihan samassa vaiheessa ja en jaksais yhtään vaan tekis mieli lähteä.Mä en halua ylä-kouluta pois :(

    VastaaPoista