2014/03/04

At work

Voi juku. Loma loppui aivan liian aikaisin.
Istun täällä töissä parhaillaan.. mainoksia mainoksia mainoksia.. Vähän kyllästyttää tällainen työnteko nyt. Jatkuvasti Adobe Illustratorin kanssa tappelua ja henkinen kuolema toisensa jälkeen. 
Mua väsyttää niin älyttömästi, lomalla piti nukkua mutta tuntuu siltä etten todellakaan nukkunut tarpeeksi. Odotan vain sitä hetkeä kun pääsen kotiin ja saan vaan heittää vaatteet pois ja kaatua ihanaan ja lämpimään sänkyyni. Oih sitä iloa sitten. Tänään on minun ja sänkyni päivä, ja kukaan ei saa pilata sitä haha. 

Haut on myös alkanut nyt.. varasin ajan mun opolle joten kahden viikon päästä on mun aika hakea uuteen kouluun. Tosi surullista. En tahdo erota nykyisestä luokastani ja alottaa ihan alusta jossain muualla, en ole valmis siihen. Välivuosi tuntuu enemmän ja enemmän houkuttelevalta. Mutta toisaalta en tahdo tuhlata kokonaista vuotta mihinkään.... en edes tiiä mihin. Mutta silti, vuosi tuntuu turhan pitkältä ajalta olla tekemättä mitään järkevää. Tahdon kuitenkin kunnon koulutuksen suht nopeasti. Huhhuh, en jaksa edes miettiä tätä.

 Voi elämä. Miksi mua hämmentää niin paljon nykyään. Elämäni hämmentää mua.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti