2014/03/08

Pänttäämistä


Huhhuh päivän lukemiset nyt ohi.. huomenna taas jatkoa tälle ahkeralle opiskelulle. Silti musta tuntuu että tuun failaamaan koko himputin kokeen, toivottavasti en sentään. Kerranki pistäny aika paljonkin aikaa lukemiseen! Siitä mulle 10 pistettä ja papukaijamerkki, annoin ne itselleni jee. Noniin.

Terveystiedon yo-koe, huoh. Kaikki nää vaikeat sanat ja niille selitykset, kun luen tätä(ruotsinkielistä) kirjaa näistä asioista en edes ymmärrä kaikkea, ja mun pitäis olla suomenruotsalainen.. yhh en ymmärrä mitään. Saan kokoajan googlata sanojen perään jotta ymmärtäisin niitä, todella typerää. Miksei kukaan ole opettanut mulle tällasia sanoja pienempänä? Kaikki muut osaa ja ymmärtää miksen minä haha. Olenpas hassu ja typerä.

Rupee pikkuhiljaa olemaan aikamoinen väsy ja sen varmaan huomaa tästä mun pikku postauksesta myös haha. Katson yhen jakson Grimmiä ja sitten aikaisin sänkyyn. ONHAN SENTÄÄN LAUANTAI, miksi en voisi mennä nukkumaan aikaisin. Vähän ehkä ottaa päähän mutta ehkä parempi näin..

Hyvää yötä vaan kaikille! ja toivottavasti teillä on mukavampi lauantai mitä mulla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti