2014/03/07

Scared of opinions


Mulle iski tänään pieni paniikkikohtaus, tai ei nyt oikea paniikkikohtaus mutta tahdon puhua siitä paniikkikohtauksena.

Mä en yleensä mieti sitä mitä muut musta miettii ja on mieltä, mua ei vois yleensä vähempää kiinnostaa. Ennen pelkäsin muitten mielipiteitä ihan älyttömästi, koska olin satavarma että kaikki ajattelivat musta negatiivisella tavalla. Noh, pääsin siitä tunteesta eroon vihdoin ja viimein.

Mutta nyt tällä hetkellä panikoin vähän siitä mitä muut oikeasti musta miettii ja on mieltä. Se ajatus kummittelee mun päässä. Jostain syystä tunnen älyttömän tarveen tietää mitä muiden päässä liikkuu.. plus että musta nyt tälläkin hetkellä tuntuu siltä että ihmisten mielipiteet musta on negatiivisia? Miten mä pääsen näistä ajatuksista eroon? Todella ärsyttävää.

I had a little panicattack today, not a real panicattack but I want to call it that.
I don't usually think about what other people think of me, I couldn't care less. Earlier I was so afraid of peoples' opinions of me, because I was 100% sure that their opinions of me were negative. Well I finally got over that feeling.
But now, atm, I'm really stressed out because I don't know what other people think of me. I don't know why, but I feel the need to know what people think of me. But I'm scared of them hating me, how do I get rid of these stupid thoughts? So irritating.

3 kommenttia:

  1. Voi kun pystyiskin päättää ettei välitä muiden mielipiteistä, mutta se on ihan sairaan vaikeeta! Väkisinkin miettii että mitähän toikin musta ajattelee kun se noin kattoo ym. Pitää vaan yrittää pysyä omana ittenään. :-)

    VastaaPoista
  2. Ja ainakin mun mielestä oot tän blogin perusteella superkivan oloinen ihminen! :-)

    VastaaPoista
  3. Sen sijaan, että mietit mitä muut ajattelee susta, ajattele mitä mieltä olet itsestäsi. jos pidät kaikesta (tai ainakin riittävän paljon), ei sen ajattelutuokion jälkeen muiden mielipiteillä ole niinkään väliä.. Mulla toi tekniikka toimii ni siks jaan sen nyt sun kanssa. Mut jos sitten oot epävarma itestäs, tietenki tuntuu vaikealta antaa oikeaa minäänsä ihmisille =/ Joten itsevarmuus tulee tosiaan siitä, että on sinut oman persoonansa kanssa.

    VastaaPoista