2014/04/28

Multivitamiinijuomaa kahdelta

Ensinnäkin mua eniten tällä hetkellä ärsyttää se, että mun instagram ei toimi, tai siis, mun muistikortinlukija puhelimessa ei toimi, joten en voi omalla puhelimellani instagrammailla.. yh. On ikävä sitä haha. Yksi tämän yön aiheista. Jos joku tietää mikä siinä voisi olla vikana kun puhelimeni ei löydä SD-korttiani vaikka se on paikallaan niin kertokaa pliis nii tiiän mitä tehä asialle! On jo ollut liian pitkään sellainen ja tahtoisin sen toimimaan. Tai jos joku tahtoo lahjoittaa mulle toimivan älypuhelimen niin senkin tarjouksen otan vastaan!

Vitamiinien saanti kroppaan kahdelta sunnuntai-maanantai välisenä yönä ei ole kovin hyvä idea, sanoin itselleni kun hain tölkin jääkaapista. Kuuntelinko itseäni, en tietenkään. Valvotaan sitten. 

En ole mitenkään ollut kovin aktiivinen täällä, asia jonka olen maininnut varmaan jo 3-4:ssä aiemmassa postauksessa, pahoitteluni siitä mutta näin nyt on. Kuitenkin oon kaverin kanssa sopinut että lähetään outfitkuvauksiin tässä lähipäivinä, joten voin luvata asukuvia teille lähiaikoina, miltä kuulostaa? En tosin tiedä kiinnostaako teitä tyylini?

Tänään on ollut ihana päivä ja mä toivon että sää nopeaa vauhtia lämpenisi ja sais vaan kävellä shortsit ja toppi päällä. Kesä, odotan sinua. Tämä kesä tulee olemaan paras tähän mennessä, niin olen päättänyt. Uusi rento asenne ja aion keskittyä hauskanpitoon. Haluan nauttia kesän jokaisesta hetkestä.

Kohta valmistuminen lähestyy, vaan kuukausi vielä ja mä seison ammattikoulu Optiman lavalla vastaanottamassa lakkeja (ammattitutkinnonlakkia ja ylioppilaslakkia). Kuinka epätodellinen ajatus onkaan. Kohta se päivä koittaa ja mulla on perhosia vatsassa jo, vai onkohan ne vitamiinit siellä riehumassa.

Nää mun yölliset kirjottelut ei aina ole järkeviä, kunhan huomautan, uskon kyllä että mun tekstejä on vähän vaikea lukea välillä kun hyppään aiheesta toiseen. Mutta hei enemmän kuvia tulevaisuudesta ja vähän vähemmän höpöttelyä! Nyt on pakko yrittää nukkua, hyvää yötä kamulit.


1 kommentti:

  1. Mulla oli aikoinaan noiden muistikorttien kanssa ongelma kun siinä kortin takaosassa oleva joku jutska hajosi ja puhelin ei löytänyt korttia. Tuommonen saattaa tapahtua jos on laittanut kortin väärin päin sisään. Huono neuvoa näin näkemättä mutta suosittelen että käyt jossain puhelin firmassa näyttämässä :)

    VastaaPoista