2014/05/22

Kuulumisia etcetc


Okei mulla on tavallaan aika paljon kerrottavaa teille, rakkaille lukijoilleni.

Ensinnäkin, arvatkaapas mitä. 8 päivän päästä tästä tytöstä tuleepi ylioppilas kaksoistutkinnolla, valmistun siis ylioppilaaks sekä nuoriso- ja vapaa-ajan ohjaajaksi, kuinka siistiä. Mun on tosiaan tosi vaikee usko koko asiaa todeks, 3 vuotta meni noin vain, ja ne 3 vuotta on muuttanu mua niin paljon. Sairasta.

Sitten toiseen asiaan, sunnuntaina on lähtö Helsinkiin. Menen ensimmäistä kertaa junalla yksin Helsinkiin ja olen siellä 3 päivää ja 2 yötä. Siellä on nimittäin pääsykokeet joihin osallistun, jännittää ihan kamalasti. Mutta niin joo, piti vaan sanoa sitä että jos joku tahtoopi nähä niin eikun ilmottamaan! Koska siellä yksin pyöriminen ei ehkä ole maailman kivoin asia.

Ei oo tällä hetkellä oikeen muuta kerrottavaa vaikka väitinkin että on paljon eheh, sori. Mulle soitettiin eilen työhaastattelusta joten sitäkin mä odotan innolla, se on perjantaiaamuna, sitten perjantai-iltana olen mukana muotinäytöksessä joten sekin jännittää aika paaaljon. Mutta eiköhän kaikki hyvin mene!

Entäs te? Te jotka valmistutte, mitä kesän suunnitelmia teillä on? Ja onko joku teistä menossa valintakokeisiin Helsinkiin tänä viikonloppuna?

7 kommenttia:

  1. Mun kesän suunnitelmat on muutto ja kotityöt, ei revenny valitettavasti opiskelupaikkaa tai mtn ; A ;

    Onnea ja tsemppii pääsykokeisii <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minne on muutto? (:

      Kiitoskiitos sitä tarvitaan:)!

      Poista
  2. Paljon onnea pääsykokeisiin! Sääli ettet pääse miittiin lauantaina...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)!

      Niinpä, harmittaa kyllä että missaan miitin yhdellä päivällä! Pitää odottaa seuraavaan (: Ehkä satun törmäämään johonkin ryhmäläiseen sunnuntaina!

      Poista
  3. Helsingissä on hirmu kivaa viipottaa yksinkin! :D Jos mulla ei ois työharjoittelua vielä (..enkä ois nössö..) niin voisin tullakin oppaaksi, mutta taitaa aikataulut olla vähän tyhmät mulla nyt. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mua vähän jännittää hahah.

      Haha ois ollu ihan kiva jos oisit ollu mun oppaana! Näin muuten sut viime Provinssissa, näin asiasta sekavasti toiseen :D Ootko menossa tänä vuonna?

      Poista
    2. Jos pääset kouluun tänne niin oon ihan mielelläni oppaana! :> Ja apua. :DDDD Hävettää melkein.. En varmaan, rahatilanne ei oikein anna periks ja täältä ei voi oikein lähteä vaan hengaamaan niinkuin aiempina vuosina Vaasasta. :(

      Poista