2014/05/15

Nothing compares to what we share


Taas kerran ei ole ollut niinkään paljon asiaa mistä bloggailla. Kävin tuossa toissapäivänä Vaasassa Teklan kanssa vähän kiertelemässä kauppoja ja kirppareita, oli mukavaa hengata pitkästä aikaa! Sieltä löytyikin aika paljon tavaraa hehe. Olen oikeen tyytyväinen ostoksiini ja kirpparilöytöihini.

Tänään mamma soitti ja kerto että mun valmistujaismekko on nyt vihdoin valmiiksi ommellettu. Se oli siis tosta yhdestä kohtaa liian iso mulle joten sitä piti muuttaa. Joten huomenna on suuntana Kokkola taas jotta saan mennä hakemaan sen, odotan innolla! Sitten myös ylioppilaslakki ja ammattitutkintolakki ovat saapuneet, hurjaa. Päivät vähenee.

Huomenna on myös meno lukiolle hakemaan ylioppilaskirjotuisten viralliset tulokset. Jännittää niin älyttömästi, oon niin huolissani siitä että en saa kaikki aineitani hyväksyttyä sitten se onkin byebye ylioppilastutkinto.. Huomenna tulen olemaan paniikissa.. Saankohan edes nukuttua tänä yönä.

Mutta yleisesti mulle kuuluu tosi hyvää, oon ollut tosi onnellinen viime aikana, oon oppinu arvostamaan asioita ihan uudella tavalla, ja oon siitä todella kiitollinen. En voi uskoo että pelkkä se että katsoo asioita ihan uudesta kulmasta voi muuttaa niin paljon.

Hei muuten näin ps. oon jotenkin onnistunu hukkaamaan mun Canon-kameran akkulaturin niin että jos kellään ois ylimäärästä jonka vois vaikka lahjottaa mulle tai myydä halvalla niin ottakaa yhteyttä!

2 kommenttia:

  1. Ihana et sulla menee hyvin ja oot onnellinen <33 Mäki jännään niit yo-tuloksia, on parista aineest kii tuleeko M_n paperit vai ei : <

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oot todella kaunis :)

    VastaaPoista