2014/05/09

Tervetuloa kauan odotettu kesäloma


Hyvät naiset ja herrat. Arvatkaapa mitä. Tänään oli viimeinen työharjoittelupäiväni, arvatkaapa mitä se meinaa. Se meinaa että mulla ei oo koulua enään. Mikä meinaa että mulla on alkanu kesäloma. Aatelkaa, mulla on vaan valmistujaiset jäljellä ja mun aika Optimassa on ohi. Olen samanaikaisesti iloinen sekä surullinen. 3 mahtavaa vuotta ohi noin vain. Tulee ikävä.

Yritän tässä parhaillaan keksiä hyviä tapoja viettää kesälomaa nyt kun kellään muulla ei oikeen ole sitä. Mitä mä voisin tehdä odottaen kaikkia muita?

Sain muuten eilen vai oliko se toissapäivänä vai jopa päivä ennen sitä.. anyway, sain vahvistuksen siitä että pääsin Provinssiin talkoolaiseks! Jess. Tänä vuonna uudestaan, en malta oottaa. Ketään teistä menossa?

Sit oon harkinnu vakavasti Ruisrockiin hakemista, josta olen aiemminkin maininnut. Onko joku teistä ollut talkootöissä siellä? Jos ootte, jakakaa kokemuksia! Ois hienoa.

4 kommenttia:

  1. Onneks olkoon Provinssiin pääsystä!

    VastaaPoista
  2. Tässä sulle haaste: http://incompletesanna.blogspot.fi/2014/05/11-kysymyksen-haaste.html

    VastaaPoista
  3. Sulle haaste
    http://rocknrollstyleismylife.blogspot.fi/2014/05/haaste.html

    VastaaPoista