2014/06/02

Valmistujaiset koululla

Hyvästelyt After Eightissä
Tää oli surullisinta koko päivänä, hyvästellä koko musiikkikahvila After Eight ja kaikki sen henkilökunta. Melkein kaikilla tuli itku ku noustiin seisomaan ja kiitettiin kaikkia After Eightistä, erityisesti silloin kun me kiitettiin meidän ihanaa opettajaa. Se oli koko päivän surullisin hetki. 















Valmistujaisjuhla
Mua ei oo varmaan koskaan jännittäny näin paljon, kun oli aika nousta lavalle(kahdesti) niin toivoin vaan etten mokaisi mitään koko koulun edessä, mutta kaikki meni onneksi tosi hyvin, eikä se ollut niin vaarallista kun mä aluksi luulin. Setäni toimi valokuvaajana tämän aikana. Mulla oli siis mun vanhemmat, sisko, veli, isovanhemmat, sedät, serkkuni ja tätini siellä pitämässä mulle peukkuja, olin tosi kiitollinen heidän kaikkien tuesta!




















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti