2014/08/29

krhm



Typerä, typerä minä. Oon taas vähän niinku "unohtanu" käydä täällä. On paljon päivitettävää ja kerrottavaa. Joten tämä viikonloppu meneekin luultavasti ja toivottavasti siihen. Tänä viikonloppuna on Venetsialaiset ja mulla, ylläripylläri, ei oo yhtikäs mitään tekemistä? Ennen oon aina ollu jossain juomassa, tai siis aina Kokkolassa juomassa, Kokkolan kauppatori ja Suntin ranta yeahh. Perinne kyllä ollut. Tänä vuonna ei sitten taas oo mitään suunnitelmissa. Kaikki on muualla ja kaukana ja musta tuntuu siltä etten tunne enään ketäään. Tiiättekö sen tunteen. Tässä yks ilta rupesin miettii vaan että Jeppikseen muuton jälkeen mun lähes kaikki tutut Kokkolasta on niinku jääny, enkä oo yhteyksissä kehenkään. Haluun taas oppia tunteen uutta porukkaa, niinkun oikeesti. Pakko tehä tälle asialle jotain. Tulkaa rohkeesti vaan mulle juttelemaaan!

Uskon että suurin syy siihen etten tunne enää ketään Kokkolasta on yläaste. Uskon että mut nähään edelleen samana ihmisenä kun silloin, enkä pidä siitä ollenkaan. Toivoisin kyllä että yläasteen ihmiset jolla oli jotai mua vastaan antais toisen mahollisuuden koska mä en todellakaan oo samanlainen kun sillon, sanotaan että oon ihan kiva haha. Kuinka typerältä ja säälittävältä tää kuulostaakaan nii mä haluuun uusia kavereita ja tuttavuuksia.. hohhoijjaa.

2 kommenttia: