2014/08/07

Kuulumisia


Huihaiheipöö. En ole edes tajunnut että täällä on ollut näin hiljaista pariin viikkoon, hupsista. Noh on ollut paljon puuhattavaa ja päivitettävää.

Mutta nyt lyhyesti, tulee luultavasti pitempiäkin postauksia myöhemmin parista asiasta. Josset jaksa lukea ehehe, niin käy toki mun instagramis kattelemas mitä on tapahtunu!

Oon kuvaillut ihan älyttömästi viime aikoina ja en vielä oo päässy muokkailemaan niitä joten jossain vaiheessa saattaa tulla aikamoisia kuvapommipostauksia tänne, ihan näin varoitukseksi. 

Mun täti ja serkkuni Kanadasta ovat täällä Suomessa vierailemassa joten heidän kanssaan on tullut vietettyä aika paljon aikaa, koska niitä ei tosiaan näe usein. Kokkolassa on tullut aika paljon pyörittyä! 

Jaakon päivät. Tänä vuonna Jaakon päivät oli ihan erinlaiset kun kuvittelin. Edellisinä vuosina on ollut paljon kännäilyä ja draamaa. Tänä vuonna taas, kännäilyä tottakai, mutta oli aikainen meno kotiin, ei vaan jaksanut haha. Esim. suurin osa Pietarsaaren nuorisosta kerääntyy paikalliseen puistoon, Koulupuistoon, ryyppäämään aina Jaakon päivien viikonloppuna. Siellä törmää yleensä moniin tuttuihin ja on ihan hauskaa! Kun nyt kävin siellä kaveriporukalla, en tunnistanut kun ehkä pari, kaikki muut oli täysin tuntemattomia ja tunsin oloni vaan aivan liian vanhaksi joten lähdin aikaisin kotiin nukkumaan eheheh. Olen vanha yh.

Sinä viikonloppuna oli myös perjantaina mun luon pienet illanistujaiset ja sitten lauantaina vähän isommat pippalot Malinilla. Beer pongia ja hyvää seuraa! Oli kyllä hauskaa, sitä ei voi kieltää! Hengailtiin myös paljon kaupungilla ja baareissa vanhan luokkaporukan kans, tosi chilliä, paitsi et baarit oli aivan täynnä, niinkun keskellä viikkoakin.

On myös tultu käytyä Vaasassa Annican kanssa pienellä shoppailukierroksella! Rahaa meni taas kivasti kirpparilla!

Sitten mun porukat, tätini ja isovanhempani oli suunnitelleet lähtevänsä Lappiin, Ranualle ja Kuusamoon, 10 päiväks. Ensin olin päättänyt että en lähde mutta sitten päätinkin lähtiä päivä heidän jälkeen, eli viime lauantaina 05:15 aamulla haha. Koska perjantaina olin jo suunnittelut kaikkea, lupasin heittää Fatman juna-asemalle ja menin Jonin kanssa leffaan niin se oli se loogisempi vaihtoehto mennä lauantaiaamuna. Joten mulla oli pitkä ja yksinäinen roadtrippi Ranualle. Ja sieltä sitten Kuusamoon. Lappi on niin älyttömän kaunis paikka!

Sitten joo muuten, Jaakon päivillä olin kouluhaastattelussa ja sitten sain heti paikanpäällä tietää että pääsen sinne opiskelemaan syksyksi. Voionmaan opistoon, Ylöjärvelle, valokuvauslinjalle. Mutta en vaan pystynyt ottamaan paikkaa vastaan. Monet asiat pistivät vastaan, mutta se ei vaan tuntunut oikeelta. En oo valmis siihen vielä. Positiivista tässä on että mulla on paikka ainakin ensi vuodeksi jossen pääse muualle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti