2014/10/02

Lokakuu täynnä kaikkea kivaa


Ohhoijj! Lokakuu on juuri alkanut ja tässä kuussa tulee tapahtumaan paljon, odotan innolla. Kuudes päivä pikkuveljeni täyttää jo 16, joten silloin sitä viettämään, ja muutenkin tulee varmaan tän kuun aikana käytyä Kokkolassa normaalia useemmin. 14. tai 15.10 olen matkalla Turkuun moikkaamaan mun kaveria ja siellä sit pääasiallisesti pidetään sit vaan hauskaa. Sitten 17.10 jatkan Turusta matkaa Helsinkiin mun entistä luokkakaveria moikkaamaan ja sitten me mennään (toivon mukaan) katsomaan The 1975:ta uudestaan (jos vaan saatais liput jostain!). Sitten käydään myös Linnanmäen valokarnevaaleilla koska oon aina halunnut sinne kuvailemaan. Onko joku teistä menossa sinne?

Sitten kuten varmaan tiedätte perustin facebookiin Alternative Blogs FINLAND-ryhmän joka on kasvanut huimaa vauhtia! Kiitos Leena siitä:)! Joten lauantaina 18.10 on myös miitti. Odotan sitä ilosena ja jännittyneenä. Olen aiemmat miitit missannut joten olen todella innoissani siitä että voin osallistua siihen nyt. Tosin vähän ehkä "pelottaa" haha, koska olen niin ujo ihminen kun tulee uusiin ihmisiin. Toivottavasti te muut ootte todella sosiaalisia niin mäkin saan sanottua jotain haha. Olen oikeasti ihan kiva vaikka olen hiljainen :')

Sitten loppukuusta on myös valtava/t kirppuritori/markkinat Luleåssa johon olen sitten menossa myös! Huijjuijj!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti