2014/10/07

Onnea pikkuveli!


On tosi vaikea uskoa että aika on mennyt näinkin nopeasti. Pikkuveljeni täytti tänään, 6.10, kokonaiset 16 vuotta. Me ollaan jo niin vanhoja. Mutta se tulee kuitenkin aina olemaan mun ihan pienenpieni pikkuveli, en koskaan tuu näkemään sitä "vanhana". Oon tosi ilonen että mulla on veli joka on juuri tuollainen, se tulee aina olemaan yks mun parhaista kavereista, ikäerosta huolimatta. Se tuntee mut melkeinpä paremmin kun kukaan muu. Oon onnekas ku just mulla on toi pikku riiviö veljenäni, ja ei, tässä lauseessa ei ole ollenkaan sarkasmia. Tarkotan sitä. 

Joten aivan mahtavaa synttäriä Joakim ! Olet rakas. 

Muistan kun itse täytin 16 hahaha, kuunneltiin parin kaverin kans Billy Idolin Sweet Sixteen biisiä, jaettiin kultalonkero sixpäkki ja meillä oli rahtiriemukasta. Soitettiin vähän kitaraa ja laulettiin. Tosi erikoinen syntymäpäivä oli. Ja sori mamma, kun luultavasti luet tätä. Varmaan eka kerta kun kuulet siitä että me vähän juotiin silloin, förlåt. Muuten olin kunnollinen 16-vuotias !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti