2015/02/03

Slå mig hårt i ansiktet, så jag får känna att jag lever

Aattelin vaan näin ohimennen ilmottaa että meikä on nyt hankkinu twitter-tilin, tai no ainakin uusinu sen mun vanhan haha. Joten jos täällä on kivoja "twittareita" nii menkää toki seuraamaan ja näiii. Ois ihan kiva. Alla olevaa kuvaa painamalla pääsette sinne ! 


Sit myös hei on tällanen appi jonka nimi on Phhhoto, gif-appi, joka on mun mielest ihan hauska. Tahtosin löytää siel uusii seurattavii joten jos sulla löytyy se sun hupelimesta nii menkää tsekkaan mun profiili ja seuratkaa jos siltä tuntuu. @ulzzr

Kello on vasta 23. Oikeastaan tahtoisin vain kömpiä sänkyyn peiton alle, mutta en mä vielä tähän aikaan tuu saamaan unta, tai sit saan mun nukun tosi vammaset yöunet. On vaan niin vaikeaa saada unta ja nukkua yksin, kun kerta on jo tottunu siihen että on paljon lämpöä ja kädet halaamas sua, nii yksinäiset yöt on aika pirullisia. Koitan aina valvoa siihen asti et nukahan tyyliin pystyyn ja sit uskallan ruveta nukkumaan, jotta herään vasta aamulla. Kauhean vaikeeta tämä tämmöinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti