2015/02/02

Weekendii, ruissii ja provinssii.


Huhhuh. Jotenkin ollu tosi raskas päivä vaikken oo tehnykkää lähes mitään. Aamulla suunnittelin asuvideon tekemistä, ja sain sen puoliks toteutettuakin, mutta se meni pieleen. Video oli aivan liian pimeä ja muutenkin olin vaan ruma ahahah, joten tuota, joku päivä uusiksi, nyt te ainakin tiedätte että sellanen on tulossa blogin ja youtuben puolelle viikon sisällä. Pitäkää silmät auki siis.

Olen ihan älyttömän innoissaan Weekend Festivalista haha. Vaikka siihen onkin ihan pirun pitkä aika vielä, mutta ne on silti loppukesän parhaat bileet, niinkun ne on ollu jo 2 viimestä vuotta. Sinne pitäis vaan saada toi ennakkolippu ostettuu mut mist fyffet..? Onks joku teist tyypeist menos sinne?

Festareista puheenollen nii ootan myös Ruissii ja Provinssii ihan sikana. OIS JO KESÄ. Mul on nii paljo kesävaatteitki joita vaan tahtoisin päästä käyttämään, hyvä ku en oo vielä suunnitellu mun festariasuja, tekis mieli haha. 

Yhh ja kohta on ystävänpäivä.. enkä tiiä niinku yhtään mitä vois keksiä sillon. Ehottakaa jotain jänskiä juttuja, ei siis mitään 'ulos syömäään etcetc' ! Mun poikäystäväkin on niin epäromanttinen että saapi nähä tuleeko koko päivästä mitään haha. Ehkä mä vaan meen peiton alle piiloon koko päiväks. 

Tahtoisko joku teist sponssata mulle reissun johonkin??? En vaan kestä talvea enään, lumi on ihan kiva jos tulee käytyä esim laskettelemas tai jotai mut... nyt ei oo ku esim joudun joka päivä kaivaan auton esiin lumihangest tai liukastuu keskelle pyörätietä. Ei hermot riitä, siks pysyttelenkin sisällä ja haaveilen paremmista ajoista. Johonkin lämpimään kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti