2015/03/08

Synttäreiden suunnittelemista?


Oivoih. Täs mä istun sunnuntai-iltana miettimässä mitä ihmettä tulee tapahtumaan kun täytän. Täytän siis kuun lopussa kokonaiset 20 vuotta, kui sairas ajatus kuitenkin haha. Mua jännittää ja vähän pelottaa että mun synttäreistä tulee samanlaiset kun viime vuonna.. istuin himas yksin koko päivän. Mä oon tämmönen ihminen joka rakastaa juhlimista, juhlien järkkäämistä ja vietän ihan kaikkea, tai no kaikkea paitsi nyt naistenpäivää? Kai. En nyt ainakaan keksi muuta mitä en viettäis. Ainiijjoo, kun se nyt kerran mainittiin niin hyvää naistenpäivää kaikille naisille siellä! No mutta kuitenkin, synttärit on aina ollu sillai "elintärkeet" mulle, vaikka se kuulostaa todella typerältä. Tahon vaa tuntee oloni arvostetuks ja rakastetuks sillon, ja pelkään ettei se tuu tapahtumaan. Kukaan ei niinkun sillain välitä tarpeeks et jaksais muka olla mun kans ja tai keksiä jotain kivaa mulle sillon. Mä yritän aina miellyttää muita järkkäämällä esim pienet pippalot mun luona, ja teen kaikkeni jotta se ois täydellistä ja kaikilla ois hauskaa. Tosin sekään ei oo tapahtunu pitkääään aikaan. Musta tuntuu et mä vaan menetän kaikki, kerta toisensa jälkeen. On tosi yksinäinen olo enkä mä haluu tuntea itteni yksinäiseks kun täytän. Tosi vammanen postaus tää mutta kuitenkin. Yritän epätoivosesti keksiä jotain hauskaa, mutta musta tuntuu vaan typerältä järkätä juhlat itteeni varten ja epäilen että kukaan edes tulisi. Kuulostan niin ylisäälittävältä että huhhuh. Oli vaan vähän pakko päästä kirjottelemaan tästä tänne. Masentaa hieman, taas.

Mutta onko teillä ehdotuksia mitä vois keksiä sillon? Juhlaideoita? Reissuideoita? Mitä te teitte/ teette kun täytitte/ätte 20? Olisi kiva saada jotain järkeä tähän mun typerään päähän. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti