2015/04/19

LET THE SUNRISE COME AGAIN


Huomenta kaikille! Tässä parhaillaan kattelen junalippuja ja bussilippuja Helsinkiin. Oon vähän suunnitellu että lähtisin Helsinkiin 7. tai 8. päivä ens kuuta, En oo pitkään aikaan käyny joten ootan innolla! 

Eilen tuli käytyä Danielan kans Campus Allegrolla katsomassa musikaalia, Natten är ännu ung, ja se oli kyllä postiviinen yllätys! Tulee niin kummallisen sivistynyt olo kun käy musikaaleissa, en muista edes millon viimeks oon käynyt. Mutta oli kyllä tosi kiva! 



Musikaalin jälkeen tulin kotiin ja aika nopeasti Annica tuli mun luo. Kateltiin sitten Magic Mikea ja juotiin, sitten matka jatkui Black Sheepin ja siellä istuttiin hetki. Oletin että oisin jaksanu bilettää oikein kunnolla mutta mulle iski sellanen väsy että nukahin melkeen pystyyn. Haha. Kotiin aikasin ja peiton alle!



Keskiviikkona me sitten käytiin mamman ja Lissun kans viemässä mun isovanhemmat Vaasan lentokentälle, ne nimittäin lähti Kanadaan mun tädin luo 2,5 kuukaudeks. En oo yhtää kateellinen.. Kelpais kyllä! Noh aina kun me mennään Vaasaan nii me käydään Raxissa ja kirppareilla! Ja löysin taas älyttömästi tavaraa halvalla. Mä vaan rakastan kirppareita. 

Noh mä jatkan tästä päivääni ja jaan teille yhen mun tän hetkisistä lempibiiseistä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti