2015/04/09

PÄIVITTELYÄ.

Hej och hå! Taas tää blogi on unohtunu aivan täysin, musta vähän tuntuu et mä taidan olla huono tässä. No mutta tosiaan täytin viime kuun lopussa 20 ja odotin huimia bileitä tai edes vähän hullua riehumista ahhah, ei sitten ollut mikään yllätys ettei niistä tullut yhtikäs mitään. Tai no, pari kaveria tuli kylään josta pari joi kanssani. Ei ollu mitkää hyvät fiilikset. Mutta silti kiitos heille jotka edes tuli! Mua vaan ärsytti ja olin pettyny koska ootin niinkun huikeaa menoa, ja loppupäässä mä olin yksin aivan humalassa. Kuinka surkeeta. Siinäpähän meni mun 20v synttärit joita ootin niin paljon. Ihan typerää nyt kun mä vaan mietin sitä että hei vietän ne vaan kerran ja se meni noin perseelleen. No eipähän tässä enään auta valittelu mutta pientä avautumista.

Muuten ei oo tapahtunut oikeen mitään jännittävää viime postauksesta. Muutakun että viime viikonloppuna sain nähä kaikkia mun entisiä luokkakavereita mikä oli ihan jees, oisin vaa toivonu että ne ois tullu sitä edellisenä viikonloppuna jotta mun synttäreistä olis tullu jotai. Ja sitten oon päättäny et otan Jedille kaveriks toisen kisulin. Koska meidän Kokkola-kisu on nyt saanu pentuja ja oon siitä innoissaan. Jedi on vähän tommonen yksinäinen ja toooodella huomionkipeä joten ehkä tämä on hyvä idea. Toiselta pennulta puuttuu vaan nimi, onks tääl lukemas Star Wars-fanej joilla ois nimi-ideoita? Jos on nii kommentoikaaa!

Huomenna sitten ois matka Kokkolaan rakkaan kanssa kun ei olla taas käyty siellä yhdessä pitkään aikaan. Ootan innolla!
1. Ilopilleri, en tosiaan koskaan hymyile kuvis. 2. Oltiin pappan ja pikkusiskon kans menossa Seinäjoelle katsomaan uutta autoa! Ja kyllä, me ostettiin se. 3. Pupilliton(?). 4. Kesäfiiliksiiiii, en malta oottaa kesää. Entäs te?

5. Kaikki on vaan hienompaa mustavalkosena?? 6. Mun synttäribileiden jälkeisenä aamuna otettu kuva koska mua ei itse bileissä huvittanut ottaa mitään kuvia kun kaikki vaan istu awkwardina pöydän ympärillä, jee.. 7. Yritin olla cool. 8. Kun oltiin kotiapäin menossa Seinäjoelta me pysähyttiin Powerparkin RoadHouseella syömään, ja piruvie kun oli hyvää!

9. Kokkolassa juuri ennen mun synttärikahveilua. 10. Pääsiäskokkoa Aspegrenin puutarhassa! Ei ollut niin jänskä kun ootin ahahha. 11. Daniela saapui stadista vähän juhlimaan! 12. 4 pikkusta ilmestyi maailmaaaan, olen ihastunut.



Nojjooo eiköhän tää postaus oo tässä kun ei mulla muutakaaan järkevää kirjotettavaa löydy. Hyvää illanjatkoa kaikille jotka nyt on jaksanu oottaa uusia postauksia vaikka oon maailman hitain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti