2015/04/20

PERUSPÄIVÄ


Jotenkin ollu tosi hyvä fiilis nää viimeset pari päivää. Oon ollu tosi ilonen ja hyvällä tuulella! Luultavasti syynä tää sää, musta tuntuu että kesä on kohta täällä!

Eilen kävin vihdoin tyhjentämässä mun kirpparipöydän joka oli kivasti taas miinuksella. Joten taidanpa perustaa tänne mun blogiin myös blogikirpparin, koska mun on pakko päästä eroon toooodella paljosta ennen mun muuttoa Tampereelle. Onhan siihen vielä se 4 kuukautta mutta parempi ajoissa kun myöhässä. Oon myös vähän koittanu kattoo asuntoo sieltä ja näin. Ihan jänskää.

Rakas tuli tänne eilen illalla ja sit tehtiin lättyjä jäätelön, marjojen ja suklaakastikkeen kera. Siis mä oon nii älyttömän herkkusuu et se on jo ihan typerää. Mutta oli ihan pirun hyvää! Sen jälkee kateltii sarjoja niinkun normaalistikkin. Perusilta. 



Tänään taas mä en oo tehny lähes mitää. Sain väännettynä itelleni kanasalaatin ja sit oon kyylänny tvtä haha. Eikä mua sillai haittaa vaikka ei joka päivä ookkaa menoa mutta välillä ottaa pattiin. Huomenna meen Kokkolaan hengaamaan mun porukoitten kans ku taas viime kerrasta aikaa. Eipä oikeen muuta jännää oo tapahtumas? Ootan vaan mun palkkaa jotta en ois pa enään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti