2015/05/20

PERHOSIA & PELKOA

Tänään postissa tuli vihdoin mun tilaamat valokuvat sekä tooodella myöhäiset äitienpäivälahjat. Oon innoissani enkä malta oottaa että saan antaa ne mun mammalle ja mummulle. 



Tuli myös kirje koululta, kaikki alkaa pikkuhiljaa tuntua niin todelliselta et mä vähän panikoin. Mulla on tosiaan elokuussa muutto Tampereelle. Samalla kun oon innoissani mua pelottaa ihan hirveesti. Ensinnäkin en tunne lähes ketään Tampereelta, ypöyksin joudun sinne menemään ja heti ku aattelen asiaa tunnen kuinka perhoset ilmestyy mun vatsaan. Sit se että Joni jää tänne, sekin vaivaa mua tosi paljon. Kyse on 10 kuukaudesta ja toivon että se tulee menemään nopeeta. En pidä siitä että mä oon tämmönen että kun mä "poistun mun mukavuusalueelta" nii meen paniikkiin, ja alan katumaan ihan kaikkea. Pitäis vaan rohkeasti ja itsevarmasti mennä! Mut saatan purskahtaa itkuun pelkästä ajatuksesta vaikka mä tiiän että lähtö on hyväks mulle. Haluan vaan pärjätä ja panostaa mun unelmaan, ja en halua että pelko ottaa vallan tässäkin asiassa.  Toisaalta en haluu et mikään mun elämäs muuttuis, mutta sitten taas tahdon niin paljon enemmän elämältä. 
Olen eksyksissä ja peloissani. Haluun vaan uskoa että pystyn tähän. 

Mun on vaan pakko keskittyä siihen että tästä kesästä tulee ehdottomasti paras ja ehdin kokemaan niin paljon kun mahollista täällä Pietarsaaressa. 

Onkos täällä Tamperelaisia lukijoita? Ottakaa vaan yhteyttä ja tulkaa juttelemaan! Ois kiva oppia tuntea edes joku ennenkun on lähtö. :)


2 kommenttia:

  1. Moi!

    Mulle vinkattiin toisaalta, että täällä ois tuleva tamperelainen vähän kauhuissaan tulevasta muutosta! Luin postauksen ja aattelin, että nyt on melkeen pakko kommentoida nopsaan, koska olin lähes samassa tilanteessa vuosi sitten.

    Sain siis viime kesänä opiskelupaikan täältä Suomen parhaasta kaupungista, minkä jälkeen meinas itäsuomalaista nuorta miestäkin vähän jännittää samat muuttotouhut.

    Voin sulle laitella vaikka meiliä tossa viikonlopun aikana (tai vähän sen jälkeen), missä kerron vähän omia mietteitä ja kokemuksia viime syksystä.

    t. ex-joensuulainen, nykyinen tamperelainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!

      Voisit kyllä pistää meiliä tulemaan! Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia! :)

      Poista