2015/05/28

VALMISTUJAISVIIKONLOPPU & PROVINSSI'14



Tänä viikonloppuna on sitten valmistujaisviikonloppu, kun koulut loppuu ja porukkaa valmistuu. Se on aika kiireellinen viikonloppu kaikille periaatteessa, myös mulle. Laitoin ilmotuksen facebookkiin pari päivää sitten että voin kuvata valmistuneita ja muitakin valokuvaajan tarpeessa olevia, ja sain huikeasti viestejä inboxiin joka oli mun mielestä huikeeta! Joten itellä viikonloppu aikalailla täynnä menoja. Mutta laitan vielä tähänkin että jos tarvitset vielä viime hetken valmistujaiskuvaajaa niin ota rohkeasti yhteyttä! 

Ekassa kuvassa vuoden ikäinen Jedi, ja toisessa 7 viikkoinen Hugo. 

Ja maanantaina meillä on tosiaan Jonin kanssa se vuosipäivä, ja mitään ei olla suunniteltu, uskon jotenkin et koko asia päättyy kuitenkin vaan kotisohvalla istumiseen. En jotnekin pysty ees uskomaan että on menny yli vuosi, aika on mennyt niin pirun nopeasti ja toivon että seuraavakin vuosi menee nopeeta jottei tarvittais olla niin kauaa erossa kun muutan. 

Oon pikkuhiljaa alkanut "hyväksymään" tän koko muutto- ja opiskeluasiat. Etsin parhaillaan halpaa mutta hyvää asuntoa mulle ja mun kisuille. Jos kellää on tietoa jostai hyvästä yksiöstä tai kaksiosta Tampereen tai Ylöjärven keskustasta niin laittakaa meiliä! Koska kaikki apu on tarpeen. :)

Sit tietysti jos joku siellä ruudun toisella puolen on ollu samassa tilanteessa kun minä, nii saa toki omista kokemuksista kertoa kommenttikentässä! 

Oon niin innoissaan siitä että lämpimät ilmat tulee ihan kohta, oon niin ylikyllästynyt sateeseen ja synkkään ilmaan. Kohta on myös Provinssin aika! Ja siitäkin mä oon ihan yli-innoissaan, ketään teistä menossa sinne? Huikeet artistit tulossa ja oon sinne menossa parhaassa seurassa talkoolaisena! Tässä viel parisen kuvaaa viime vuoden provinssireissusta! Ah kuinka ikävä onkaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti