2015/06/04

VUOSIPÄIVÄ 01062015



Pitkän miettimisen ja suunnittelun jälkeen päädyttiin menemään sateisena päivänä Powerparkiin, mutta onneks se sade ei kestänyt kauaa ja kun ilta lähestyi niin aurinkokin tuli esiin. Joten päivä meni pienellä roadtripillä, hauskanpidolla huvipuistossa ja syömällä ravintolassa. Ihan kiva päivä kyllä!

Jotenkin oon aina kuvitellu että vuosipäivä on todella tärkeä päivä juhlistaa ja hemmotella itseämme. Että päivää suunnitellaan kauan ja siihen säästetään, ja kaikki on viimesen päälle. Tämä tosin on pisin suhteeni (jeee.), niin eipä oo aiemmin tullut vietettyä. Mutta osottautui että herra ei oikein ollut kovin innoissaan vuosipäivän vietosta tai ehkä pikemminkin ei pitänyt sitä sillai erikoisena päivänä. Itse olisin halunnut panostaa ihan täysillä ja panikoin päivästä monta viikkoa etukäteen. Halusin kaiken olevan täydellistä. Mutta sitten kävikin niin että päätettiin vasta edellisena iltana että mennään spontaanisti Alahärmään jotta saadaan edes tehtyä jotain. Enkä mä asiasta sillain valita, mulla oli tosi hauskaa ja oli kiva päästä Jeppiksestäkin pois kun me ei koskaan käydä missään. Mun käsitys vuosipäivästä vaan oli ihan väärä, mutta jos totta puhutaan niin tämä oli vasta meidän ensimmäinen niin ehkä siihen ei tarvitse panostaa enempää jos kerta lisää on tulossa. Olen vain vähän perfektionisti.

Noh anyway, leivoin meille mustikkamuffinseja ja kävin ostamassa Jonille hopea kaulakorun/ketjun. Toivottavasti hän nyt vaan käyttää sitä. Olin suunnittellut tekeväni aamupalaksi hänelle vohveleita suklaavaahdon sekä mansikoiden kera, mutta meidän lähtö meni niin myöhäseks etten kerennyt edes sitä tehdä.

Sade ja tuuli tietysti masensi vähän päivää, mutta oli siinä positiivisetkin puolensa. Ei tarvinnut jonottaa mihinkään, ja missään ei ollut tungosta. Huvipuisto oli rauhallinen ja rento. Lempiasiani oli kyllä kun me pelattiin yhdessä kaikenlaisii pelejä ja vaa naurettii yhdessä. Tai siis Joni nauro mulle, koska aina kun me pelattiin jotain vastakkain hävisin, ja olen vähän ehkä kilpailuhenkinen niin se vähän ärsytti haha.

Mutta loppujen lopuksi olen kyllä tyytyväinen päivään, Pääasiahan on että saatiin nauttia toistemme seurasta sekä kokea uusia asioita yhdessä. ❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti